نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

محبی برای استقلال ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشت!

  • کد خبر: ۲۱۶۰۶۱
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
محبی برای استقلال ۵۰ میلیارد تومان هزینه داشت!
باشگاه استقلال هزینه‌های سرسام آوری را به پای محبی ریخته درحالی که این بازیکن در زمان حضور در ایران به اندازه دستمزدش کارایی نداشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از کشمکش‌های بسیار میان دو باشگاه استقلال ایران و سانتاکلارای پرتغال قرار است بدهی باشگاه استقلال به این باشگاه پرداخت شود.

سانتاکلارا  فصل پیش محمد محبی را به طور قرضی در اختیار باشگاه استقلال قرار داد. آن زمان مدیریت باشگاه استقلال در دست مصطفی آجورلو بود، اما در زمانی که محبی از باشگاه سانتاکلارا جدا شد باشگاه استقلال نتوانست تمام مطالبات خواسته شده مالی از سوی این باشگاه را تامین کند.

حتی وقتی فتح‌الله‌زاده بعد از آجورلو سکان هدایت استقلال در بخش مدیریتی را به عهده گرفت مدعی شده که ۱۵۰ هزار دلار علاوه بر آن ۹۰ هزار دلاری که ابتدا به حساب سانتاکلار را رفته بود را به حساب این باشگاه واریز کرده است، اما باشگاه پرتغالی هیچ گاه پرداخت چنین مبلغی را تایید نکرد و بعد‌ها از سوی فتح‌الله‌زاده و نزدیکانش گفته شد که شاید این مبلغ در صرافی گم شده با شد.

به هرحال هرچه بود اکنون باشگاه استقلال ملزم به پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه سانتاکلارای پرتغال است و علی خطیر در کنار مشکلات عدیده مالی باید این مبلغ را هم تامین و به حساب باشگاه پرتغالی واریز کند.

باشگاه استقلال قصد دارد ۱۵۰ هزار دلار از بدهی به جا مانده را از محل درآمد‌های خودش تامین کند و به حساب پرتغالی‌ها واریز کند و بخش دیگر از محل درآمد‌های این باشگاه در فیفا تامین شود که طبق گفته اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فیفا با پرداخت پول از محل درآمد‌های استقلال به باشگاه سانتاکلارا موافقت کرده است.

به هرحال اگر این انتقال انجام شود، پرونده استقلال با باشگاه سانتاکلارا برای همیشه بسته خواهد شد.  

هرچند که مدیران سابق استقلال هیچ گاه در مقابل سوالات متعددی که پیرامون چرایی پرداخت نشدن حق انتقال محبی حاضر به پاسخگویی شفاف نبوده و هریک تلاش کرده‌اند تقصیر را گردن دیگری بیندازند، اما به هرحال با پیگیری‌هایی که خطیر انجام داده، این مشکلات در حال برطرف شدن است و بعید به نظر می‌رسد دیگر سدی پیش روی باشگاه استقلال باشد.

لازم به ذکر است که عمر محبی در استقلال نیز بسیار کوتاه بود و این بازیکن به رغم هزینه‌های بسیاری که گردن باشگاه استقلال انداخت بعد از یک فصل بازی ایران را به مقصد لیگ روسیه ترک کرد.

اگر مبلغ دریافتی محبی با ۵۰۰ هزار دلاری که قرار است به عنوان حق انتقال به باشگاه سانتاکلارا پرداخت شود را جمع کنیم به عدد قابل توجهی دست می‌یابیم. حق انتقال محبی با محاسبات دلاری امروز حدود ۳۰ میلیارد تومان می‌شود. علاوه بر آن گفته می‌شود باشگاه استقلال نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان نیز هزینه دستمزد این بازیکن کرده است که جمعا عددی که بابت محبی هزینه شده چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان را نشان می‌دهد که محبی هرگز ارزش پرداخت چنین مبلغی نداشت و در یک فصلی که برای استقلال بازی کرد نتوانست کار شاق و بزرگی انجام دهد.

اینکه باشگاه استقلال حاضر می‌شود چنین مبلغ بزرگی را برای یک بازیکن که سابق در فوتبال ایران حضور داشته و با دستمزد‌های اندکی فوتبال بازی می‌کرده، هزینه کند از آن دسته اتفاقات وتصمیمات عجیب است که انتقاد‌های بسیاری را متوجه خود ساخته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->